piątek, 16 października 2009

Mój ukochany utwór...nie tylko na dobranoc



"Spróbuj mówic kocham..."
 Anna Maria Jopek

Spróbuj mówić kocham
każdym z twoich słów
Nie bój się zdziwienia
a świat cię zachwyci znów
I spiesz sią z czułością
ktoś czeka na nią wciąż
Wiele czasu do stracenia nie ma tu


Spróbuj mówić szeptem
gdy wokoło zgiełk
Prawda się nie zmienia
dobroć nie zużywa się
I spróbuj zapomnieć
ze wszystko ma swój kres
Bo twój żal jest bez znaczenia
chyba wiesz...


Tato... powtarzam twoje słowa
To moje drogowskazy
Próbuje nimi żyć
Tato... tato...
Ja jednak jestem słaba
I nie wiem czy wybaczysz mi
Że taką jaką mnie uczyłeś nie umiem być


Spróbuj mnie zrozumieć
gdy mam pytań sto
Twoje proste ścieżki
dla mnie często kręte są
I w chwilach zwątpienia
nim znajdę drogę swą
Będę błądzić zanim wrócę
do twych rąk...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz