środa, 3 marca 2010

Uwielbiam...

Uwielbiam gdy złociste promyki słońca rozświetlają o poranku moją twarz. Gdy delikatnie ją muskając,  szeptają : "Już jest... Kolejny, nowy dzień Twojego życia. "

Uwielbiam te dni jak ten, gdy w chwilę po otwarciu powiek,wpadam w zachwyt na widok olśniewającego błękitu  nieba.

Uwielbiam tupot małych stópek, które każdego ranka przemierzają tą samą drogę. Z pokoju do pokoju...od łóżka do łóżka... Kiedy wiem, że lada chwila ktoś kochany wtuli się we mnie i wypowie słodkie" manusiu".

Uwielbiam szczerą radośc , którą mają w oczach moje dzieci.
Ich spontanicznośc, naturalnośc i nieopisaną  ciekawośc swiata.

Uwielbiam opiekuńczośc mojej drugiej połówki.
Jego codzienne, niewymuszone dowody miłości. 
Słowa z głębi serca. Nigdy puste i nigdy rzucane na wiatr.

Uwielbiam każdy dzień mojego życia.
Za miłośc, która mnie otacza...
Miłośc, którą codziennie objawia mi ON.

........................................................................

źródło fot. -  www.digart.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz