niedziela, 21 marca 2010

"Misericordias Domini in aeternum cantabo"


Czasem otrzymujemy kolejną szansę...
Pan wysłuchuje naszych modlitw
i zsyła nadzieję.

Choc po doświadczeniu starty, trudno o spontaniczną radośc, w głębi serca jest i pragnie krzyczec. Jednak tym razem, pokora każe cieszyc się  jej w ciszy.

Po raz kolejny, wszystko w Jego rękach ...
I choc każdego dnia radośc miesza się z lękiem...
po prostu ufam.






......................................................................................................................





4 komentarze:

  1. RapTora Tryptyk Wielkanocny

    Modlitwa 8.1

    Ile razy
    omijam Cię
    niewidomy jestem
    przez chwilę
    na Znak Twój
    a czasem
    po prostu, po ludzku
    nieść mi się nie chce …
    Przyczyn znajduję
    tysiące
    dlaczego nie tym razem
    i wytłumaczeń
    setki
    dlaczego nie następnym
    i pomysłów
    dziesiątki
    jak Go nie podnieść
    uniknąć
    obok przemknąć
    niby nie zauważyć
    przy okazji kolejnej
    jeśli się przydarzy …

    Modlitwa 8.2

    … ale ja chcę przejrzeć
    widzieć
    Krzyż Twój
    i swój też zobaczyć
    Panie
    rzuć błotem
    w oczy moje
    uzdrów
    jednym swoim słowem
    nogi
    co chrome
    tylko gdy mają podążać
    za Tobą
    pomóż mi
    zmiażdżyć pychę
    co każe wymagać
    próżności
    nieskończoność …

    Modlitwa 8.3

    … i cierpliwość miej
    Panie
    anielską
    gdy zamiast Krzyża
    drzazgę ledwie
    dźwigam
    nadludzkim wysiłkiem
    gdy z Drogi zbaczam
    choć innej nie widzę
    gdy Prawdzie zaprzeczam
    choć kłamać nie muszę
    gdy wątpię w Życie
    choć to Ty swoje
    dla mnie
    poświęciłeś.
    Zostań
    nie odchodź
    Ty wiesz
    że wracam
    co rok
    co miesiąc
    ciągle
    co chwilę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za tę KORONKĘ. Już trzy razy została dziś odśpiewana przeze mnie i moją córkę. Przyznam, że jest wiele piosenek które ciągle śpiewamy, a usłyszałyśmy je właśnie dzięki Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy właśnie czasami zaufać jest najtrudniej. Zamknąć oczy i zrobić ten krok w pustkę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś usłyszałam ważne dla mnie słowa,że
    " lęk nie pochodzi od Boga...".
    Jeśli więc pragniesz byc blisko Niego, pozostaje tylko zaufanie. Nawet jeśli dziś czujesz pustkę, On ją wypełni. Za każdym razem kiedy się boję, za każdym razem gdy nie wiem co robic...zawsze gdy czuję bezradnośc - z ufnością dziecka proszę Go o pomoc.

    OdpowiedzUsuń