poniedziałek, 5 listopada 2012

Bo wszystko już mamy...



" Zacznij korzystać z tego co masz..." - te słowa wracają do mnie nieustannie. I chyba nie bez powodu. Niejednokrotnie uświadamiałam sobie w swoim życiu, że wszystko czego potrzebujemy do szczęścia, tak naprawdę już mamy. Mamy więcej niż nam się zdaje. Mamy wszystko ... tylko czasu coraz mniej by to zauważyć i zacząć wreszcie z tego korzystać. Bo w życiu naprawdę nie chodzi o to by wciąż mieć więcej i więcej, ale o to by mieć to co prawdziwie ważne i wartościowe.

źródło fot.: www.kazmierak.com

2 komentarze:

  1. No nareszcie! Czasem miałam ochotę coś ci napisać i nie mogłam,bo nie było możliwości komentowania. Dziękuję,że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z serca dziękuję. Nawet nie wiedziałam, że były jakieś kłopoty z zamieszczaniem komentarzy. Mam nadzieję, że już będzie ok. ;) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń